STULENBEBIS.SE: Lämna tillbaka Leonore, Trollhättan stad!

Den 10 januari i år blir nyförlösta Anna överfallen i sitt hem av socialassistenter som kidnappar hennes nyfödda dotter Leonore. De gömmer Leonore och skickar inga bilder. Anna har inte träffat sin dotter sedan hon kidnappades 10 januari, och vet inte var Leonore är, hur hon har det eller vem som tar hand om Leonore.

Det finns inga skäl för detta. Det enda som finns är socialassistenters lögner.

Den här namninsamlingen kommer lämnas till socialminister Lena Hallengren - då något behöver göras för att det inte ska hända igen.

Sverige säger sig stå upp för mänskliga rättigheter. Ingen människorättsorganisation i världen skulle skriva under på detta.

Sådant här maktmissbruk av offentligt anställda kan inte tolereras.

Läs mer på www.stulenbebis.se.

Genom att underteckna godkänner jag att Anna lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.