#stoptheframing in Big Brother BeNl 2021

3D9805F4-1943-4DB8-A823-FAF709B167AF.jpeg
Deze petitie verenigt alle livestreamkijkers, fans en sympathisanten van Big Brother 2021 in België en Nederland.

We zijn het absoluut oneens met de manier waarop de productie, regie en presentatoren bepaalde bewoners overnegatief en overpositief framen. We vragen een eerlijke en representatieve weergave van de livestream in de dagelijkse afleveringen en neutrale presentatoren die de kijkers niet beïnvloeden.

De meest frapante framing is in onze ogen het negatief neerzetten van bewoner Michel. Hij wordt getoond als een superdominante leger-tiran, die de lakens uitdeelt en iedereen onderdrukt, brainwasht en manipuleert. Bewoner Jill en ex-bewoner Thomas worden dan weer veel positiever neergezet. Het eindeloos gepuzzel van Thomas over de nominaties en de talrijke bedenkelijke uitspraken en gezichten van Jill worden niet getoond.

Wij hebben inderdaad onze favorieten, maar kunnen best ook objectief zijn en het goede van elke bewoner inzien. We vragen dat alle bewoners worden neergezet zoals ze echt zijn. Zo kan iedere kijker zelf zijn eigen favoriet kiezen.

stoptheframingclub    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att stoptheframingclub lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.