Stoppa besparingar på Kungsladugårdsskolan i Göteborg!

Med anledning av en planerad omorganisation på Kungsladugårdsskolan har vi föräldrar startat en namninsamling med syfte att påverka våra politiker. Omorganisationen kommer att leda till besparingar i form av färre pedagoger, splittrade och större klasser, samt, som en konsekvens av det, både sämre arbetsmiljö och skolresultat. Vi vill värna om våra barn och tänker därför strida för deras rätt till en bra utbildning i en trygg miljö. Gå samman med oss och skriv på! Är vi tillräckligt många som höjer våra röster måste politikerna lyssna på oss!

(Föräldrar på Kungsladugårdsskolan)

Genom att underteckna godkänner jag att Jenny Lundin lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.