Stoppa Kamran och Rubina från att utvisas!

Kamran och Rubina är ett gift par som kommer ifrån Pakistan men de har fast jobb här i Sverige sen något år tillbaka. Men jobbade 1 månad för länge på sitt arbetstillstånd innan nya ansökan skulle vara inlämnad och fick därför inte förnyat arbetstillstånd. Kamran och Rubina har skapat sig ett liv här i Sverige med arbetskollegor, vänner och klasskamrater (Kamran pluggar fritt upptill jobbet)

Ska vi verkligen straffa dem som är självförsörjande och sköter sig men stödja kriminella som lever på bidrag?! Dessa två personer kanske inte är något speciellt just för dig men vi måste visa:

• Att Sverige stöttar de som jobbar
  • Att Sverige stöttar de som vill lära sig vårt språk
  • Att Sverige stöttar de som vill följa Sveriges lagar

Genom att skriva under godkänner jag att Salina Dahdolah överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.