Stoppa förändringarna i ICAs poängsystem!

Vilken kund med s.k vanliga inkomster handlar för 1000:-/månad två månader i rad? Tycker synd om alla våra småhushåll 😢. Fick svar från Ica nu men fick inte det svaret jag förväntat mig: "Hej ! Vi har lyssnat på våra kunder och har gjort ett tillägg i vårt nya bonussystem. Alltså kommer fler att ha möjlighet att nå upp till en bonus. Även de som handlar för en lägre summa varje månad kommer att belönas. Uppnår du 1000 poäng 2 månader i rad får du en bonus på 20 kr istället för att inte få någon bonus alls" 20 kronor i bonus är löjligt tycker jag personligen. En av de få positiva saker är iallafall att detta fått hård kritik från andra handlare. Låt er nu inte luras av dessa "positiva lovord" från Icas kundtjänst Tack för att ni tagit er tid att läsa detta.

Thule Abrahamsson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Thule Abrahamsson överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.