Stoppa Enskede-Årsta-Vantör socialtjänst brott mot mina barn #LVU

Enskede-Årsta-Vantör socialtjänst som inkluderar barn och ungdom BoU, familjerätten sydost, familjecentrum samt familje"vården" använder sig av repressalier istället för att ge korrekt hjälp och stöd. Samtliga inblandade vilket även inkluderar stadsdelsnämnden, socialadelegationen, stadsdelsdirektören och samtliga adveldningschefer, enhetschefer och biträdande enhetschefer utöver socialsekreterarna vägrar uppfylla sitt ansvar. Vägrar vara objektiva och har med tvång isolerat mina två söner Elias och Lukas sen 20 mars 2020 enbart med hjälp av påståenden, påhitt och uppdiktade historier.

Vid inget tillfälle har barnen eller jag som mamma inkluderats i deras utredningar som helt baseras på skvaller och rena lögner. I senaste inlagan till rätten har två helt okända socialsekreterare bedömt utan att någonsin träffat barnen eller mig som mamma tillsammans att vi aldrig ska ses igen och om rätten beslutar om umgänge då ska tjänstemännen ansöka om total umgängesbegräsning. Vi vill bli utredda och få hjälp av proffesionella aktörer inte människor som utövar en modern häxjakt.

Snälla hjälp oss innan jul

Genom att underteckna godkänner jag att Sofia Palm lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.