Stoppa dödandet av hundar_katter i Grekland

Varje dag möts våra volontärer av förgiftade hundar och hundar som här på bilden förs med våld i snaror till okänd plats. Dumpning för långsam död. Hundarna placeras även i döds shelters och där går dom en plågsam död till mötes.
Inför turistsäsonger massförgiftas hundarna och katterna i större delarna av hela södra Europa för att inte turisterna ska tycka illa vara när de får se den brutala verklighet dessa arma djur lever i varje dag!
Detta är ett ogenomtänkt våldsamt övergrepp på djur som inte orsakat problemet! Det är det människan som gjort genom att inte kastrera sina djur och att dumpa dem - det är detta som ger gatuhundar! Lös problemet istället för att försöka förinta symptomen! Detta kommer bara att leda till mer och mer övergrepp och våld mot djur som aldrig gjort något för att förtjäna detta!

Det borde istället vara bättre att informera befolkningen om hur man tar hand om djur, tex. det är bättre att kastrera, införa djurlagar mm.

Genom att skriva under godkänner jag att Stefan Svensson överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.