SLUTA att dra in pengar på barnens rättigheter till kunskap och trygghet.

Nu måste vi alla vårdnadshavare säga STOPP till er Politiker!

Barnens trygghet försvinner, kunskapen blir sämre, betygen blir lägre och pedagoger kommer och går. Vi vill ha en trygg förskola/skola för våra barn. En förskola/skola där pedagogerna får tid för planering, utförande och kan ge goda förutsättningar för goda resultat för barnens framtid. Vi behöver fler pedagoger på dessa stora barngrupper, både i förskolan och skolan. Förskolan och skolan behöver kunna dela upp sig i smågrupper för att alla barnen skall bli sedda. Ni politiker MÅSTE SLUTA dra ner på det viktigaste vi har, våra barn. Barnen är vår framtid. Barn har rättigheter till kunskap och lärande men framför allt trygghet. Att ni låter att olika pedagoger kommer och går är inte bra för barnens trygghet och lärande. Barnen behöver stabilitet och trygghet för att kunna utvecklas. Låt våra barn ha sina rättigheter till en trygg, lärorik och bra utbildning.

Härmed skriver VI VÅRDNADSHAVARE under att nu är det STOPP. Nu får ni POLITIKER ordna upp detta. Vi säger STOPP!

Genom att skriva på godkänner jag att Marina Carlsson kan se all information jag lämnar i detta formulär.

Jag godkänner att informationen som jag anger på det här formuläret behandlas i följande syften: