Rädda vårt äventyrsbad!

Äventyrsdelen på lokala Eriksdalsbadet är nedläggningshotat. Den handlar om att en moderat inte vill lägga pengar på att renovera, utan istället vill ta bort äventyrsdelen. Vi tycker såklart att detta är skitigt och att det handlar om en inskränkning i barns och ungas rätt till fritid. Vi får inte låta moderaterna ta beslut om sådant som slår hårt mot barn ostört, utan vi måste visa motstånd. Var med och säg emot moderaternas skeva beslut och visa att det aldrig är okej att de gång på gång skär ner eller bortprioriterar sådant som slår hårdast mot unga!

Ung Vänster Södermalm    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Ung Vänster Södermalm lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )