Rädda studenten! - Angeredsgymnasiet

Ett studentfirande är någonting som de flesta treorna har drömt om och längtat till i 13 år. Efter flera års slit i skolan så bör det väl ej gå till spillo... Vi har kämpat hårt och Vi förtjänar ett studentfirande. Att det helt och hållet ställs in utan någon alternativ lösning känns väldigt overkligt och helt ofattbart.

Vi förstår allvaret med COVID-19 och vi förstår att Ni vill minimera risken för smittspridningen av det, men det går att lösas på många andra sätt än att ställa in det.

Skriv under om ni vill att Angeredsgymnasiets studenter skall få ha en så normal student som möjligt!

Alternativa lösningar:

•Vanlig studentdag med klasssamling och lärare. Restriktioner på antalet människor.

•Ingen publik, livesändning av studenten

•Liten utspridd publik

•Skjut upp studentdagen till augusti!

Fadak Salman, klass NA17    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Fadak Salman, klass NA17 överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.