👠RĂ€dda Red Shoe 👠 Save Red Shoe👠

FOR THE ENGLISH VERSION PLEASE CLICK AT THE LINK BY THE TOP LEFT CORNER BY THE RED SHOE SYMBOLS “SAVE RED SHOE”

Skriv under och  hjÀlp oss rÀdda Malmös bÀsta mötesplats och enda HBTQ-bar ! Hanteringen av myndigheterna i detta Àrendet har varit helt orimlig

NÀr ni skrivit under, glöm inte att bekrÀfta din underskrivt via lÀnken du fÄr i din inbox

#rÀddaredshoe #saveredshoeandx

This is the campaign to save our bar and club. Through heteronormative assumptions and by failed routines, failed routines which they even admit, Malmö city is still threatening to close Malmö’s only gay bar, Red Shoe, and our home club X Malmö right after World Pride. Please sign this petition

Please don't forgett to confirm your signature by clicking approve (bekrÀfta underskrift) in the mail you'll get to your inbox after signing.

Thank you!

👠 RÄDDA RED SHOE 👠SAVE RED SHOE and X👠

Hanteringen av Red Shoe liknar inget annat jag upplevt under Ären i nÀmnden som ansvarar för alkoholserveringsfrÄgor i Malmö. Ett av mÄnga exempel Àr att de nekades senare serveringstid pÄ grund av ett Àrende hos miljöförvaltningen EFTER det att miljöförvaltningen sjÀlva lagt ner Àrendet dÄ de var nöjda med Red Shoes insatser för att minska ljudnivÄerna i byggnaden.

Malmö stad engageras stort av kommande World Pride-festival. Det tycker jag Àr bra och viktigt. Men det jag tycker Àr minst lika viktigt Àr att (1) det ska finnas trygga miljöer i krogbranschen för HBTQ-personer och (2) dessa verksamheter ska behandlas pÄ ett rimligt sÀtt nÀr de Àr föremÄl för myndighetsutövning.

text av: Helena Nanne (partisekreterare Moderaterna Region SkÄne)

👠 RÄDDA RED SHOE 👠

Skriv pÄ denna namninsamling

Genom att underteckna godkÀnner jag att Sofia Fex lÀmnar över informationen som jag tillhandahÄller i det hÀr formulÀret till dem som bestÀmmer i frÄgan.

Du kommer att fÄ ett e-postmeddelande med en lÀnk för att bekrÀfta din underskrift. Vi ber dig att lÀgga till info@skrivunder.com i adressboken eller listan över betrodda avsÀndare, sÄ att du sÀkert fÄr vÄra utskick.

Observera att du inte kan bekrÀfta din underskrift genom att svara pÄ detta meddelande.

Vi kommer att visa annons för den hÀr namninsamlingen för 3000 mÀnniskor.

LĂ€s mer...

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )