Rädda Holger ( Save Holger )

Hejsan! Vi vill med denna namninsamling betona att Holgers villkor ska ändras och förbättras.

Läs denna artikel:

Denna resa som kommer ske med tvång är väldigt riskfylld för Holger. Det är bra att veta att Holger själv har inte något inflytande över detta beslut. Holger kommer nu inte ha någon som kan tolka åt honom och det gör att han förlorar sin trygghet. Holger kommer bo på 11 kvm och kommer nu kanske få besök 1-2 gånger i månaden. Nu har han besök två gånger om dagen.

Vi vill att Holger ska få bo kvar tills boendet blir klart i Jönköping.

Sprid denna och skriv under med ditt namn.

English below:

Hello! We want with this name collection emphasize that the terms Holger the living in must change, right now.

This journey to another city for Holger is very dangerous for Holger. Itś good to know that Holger did not had any chance to affect the decision to move to another place.

When he move he gonna not have any more support in translations from his parents and this is doing thtat he is loosing his security.

Holger is gonna live in only 11 kvm and people gonna visit him maybe 1-2 time every month but now is 2 times every day.

We want that Holger can stay at this place right know before he got a place in Jönköping.

Share this with your friend and write down your name.

RÄDDA_HOLGER_NU!.jpg

Genom att underteckna godkänner jag att Holgers vänner lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.