Protest mot tvång förslag för lagföring av barnvaccinationsprogrammet

Hej kära folk

Anser att föräldrar ska ta beslut själva om de vill vaccinera sina barn, så som lagen är idag. Anser inte politiker ska styra våra liv och bestämma vad som är bäst för våra barn, vi själva är förnuftiga människor och vet vad som är bäst för våra barn, vi är trots allt deras föräldrar och älskar våra barn mer än vad en politiker gör.
Anser att vi ska skriva under denna namnunderskrift i form av protest mot tvång förslag för lagföring av barnvaccinationsprogrammet. Kom ihåg kära folk, våra barn kommer säkerligen fråga oss i framtiden, gjorde ni något eller satt ni tysta och skrev enbart era missnöje på facebook!

Ali Hussain

Genom att skriva under godkänner jag att Ali Hussain överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.