Skrivunder.com

Protest mot stängning av vårdcentralen

Vi vill härmed uttrycka vårt starka missnöje och protestera mot beslutet att stänga vår vårdcentral, Hötorgets/Sabbatsbergs vårdcentral. Under alla dessa år har vi fått god och kvalitativ vård, och vi har stort förtroende för vår läkare, Dr Beimnet Abraha.

Den vård vi har fått på vårdcentralen har präglats av kontinuitet, kompetens och trygghet, vilket är avgörande för vår hälsa och välbefinnande. Att stänga vårdcentralen skulle innebära en stor förlust för oss patienter och påverka vår tillgång till den vård vi är beroende av.

Vi vädjar därför till er att ompröva beslutet och beakta den trygghet och kvarlitet som denna vårdcentral har erbjudit oss under lång tid. 

Mvh


Hötorgets Vårdcentral
Kontakta författaren

Skriv på denna namninsamling

Genom att skriva på godkänner jag att Hötorgets Vårdcentral kan se all information jag lämnar i detta formulär.


ELLER

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.
Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.
Jag godkänner att informationen som jag anger på det här formuläret behandlas i följande syften:
Jag är minst 16 år gammal, och jag accepterar integritetspolicyn för denna namninsamling.



Betald annonsering

Skrivunder.com kommer att marknadsföra denna namninsamling till 3000 personer.

Läs mer...

Betalningsmetod