Nyval_2017

Sverige är i kris.

flstå1.jpg

Sveriges regering har valt ställa grupp mot grupp. Otryggheten i vårt samhälle skenar och våldet i Sverige jämförs nu med länder drabbade av krig. Vi kan inte ha en regering som föraktar sina medborgare. Vi har två val, byta ut sveriges medborgare eller byta regering. Det är dags för svenska medborgare slåss för våra rättigheter till vår egna vård, skola och omsorg.

Välfärdens resurser är en ändlig resurs, pengarna räcker inte till allt och regeringens fördelning av medel till asylsökande på bekostnad av välfärd till de medborgare som betalat för välfärden är fel.

Dessa pengar saknas svenska medborgare, sjukhus stänger avdelningar pga resursbrist, pensionärer svälter, förlossningsavdelningar stängs så mammor tvingas föda i snö, akutmottagningar tvingas anlita skyddsvakter, två år kö till tandläkare medan nyanlända har gratis prioriterad tandvård, skolor tvingas anlita skyddsvakter, skolresultaten rasar, poliser säger upp sig för att få en lön och villkor de kan överleva på. Just nu våldtas 19 kvinnor per dugn i sverige.

Detta är nytt för oss. Så här otryggt HAR det inte varit i Sverige.

Läget är akut, i dag utsätts svenska medborgare för skottskjutningar, grov misshandel, övergrepp, våldtäkter, rån och överfall. Rikspolischef Dan Eliasson har saboterat vår Polismyndighet till total kollaps, Rikspolischef Dan Eliasson måste med omedelbar avsättas för att förhindra fortsatt skada för nationen.

MISSTROENDEFÖRKLARING:

1. Stefan Löfven med regering måste avgå. Regeringen har upphört verka för svenska medborgare.

2. Ersätt Rikspolischef Dan Eliasson med en utbildad polis som klarar uppgiften.

3. Granska myndigheter där ledning tillsatts på politiska grunder istället för kompetens, ersätt där nödvändigt.

4. Tillsätt en kriskommission inom polisen där poliser själva föreslår behov och åtgärder utan politisk inflytande.

Akuta åtgärder:

Omfördela resurser till vård, skola och omsorg från ersättning och omkostnader för asylsökande.

Lag och ordning måste återställas i landet. Personer som vistas olagligt i landet måste omedelbart oskadliggöras. Alla brottslingar ska hanteras lika inför lagen, initiativ som "kod 291" upphör omedlebart. Låt polisen bli experer på sitt egna jobb, polisen vet vad de behöver för att utföra sin uppgift bäst, låt dem få de resurser och åtgärder de begär utan politrucker som Dan Eliasson förvanskar polisens behov och åtgärder.

Inför rimlighetskrav i kostnader för boende och livsuppehälle för asylsökande. Svenska medborgare ska inte betala privata bostadsrätter på bekostnad av minskad välfärd som indragna vårdresurser. Det är orimligt betala 46.000:-/månad för ett rum och kök för asylsökande. Vansinnigheterna upphör nu.

Dan Eliassons aktiviteter inom Migrationsverket, Försäkringskassan och Rikspolisen måste granksas då de sannolikt är brottsliga.

Justitieminister Morgan Johanssons ansvar i IT-skandalen på Transportstyrelsen måste granskas, det är orimligt han som departementschef varit ovetande om de undersökningar med strafföreläggande SäPo utfört inom Transposrtstyrelsen under Näringsdepartmentet.

Stöd oss i vår begäran om ett nytt val.