Nu är vi trötta på Vattenfalls återkommande strömavbrott

Vattenfall som äger elnätet inom Lillängsdal har under senaste tiden avbrott i el-leveransen. Detta ställer till problem för de boende. Många fastigheter har värmepumpar av olika slag vilka inte mår bra av dessa avbrott. Frånsett detta så skall klockor och internetutrustning åtgärdas efter varje avbrott. Vi är helt enkelt trötta på dessa avbrott och kräver av Vattenfall att dessa avbrott måste ta ett slut. Du som liksom vi är trötta på detta ombeds skriva på denna protestlista så sammanställer vi den och överlämnar den till Vattenfall. Även du som inte har en fastighet inom Lillängsdal men som berörs är välkommen att skriva på listan.

Lillängsdals Tomtägareförening UPA, Håkan Johnsson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Lillängsdals Tomtägareförening UPA, Håkan Johnsson överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.