Nej Till Vaccin Pass I Sverige.

Hej gott folk!!!   Jag uppmanar dig ta ställning för rättvisan, empati och medmänsklighet. Att ställa upp för varandra. Och ja, jag menar dig. Dig som vågar stå upp för olikheter. Dig som tror på rättvisan, moral och etik. Dig som tror på de goda i den andra och önskar gott till varandra.

Det här är ingen politisk kampanj där man uppmanar dig att göra din röst hörd för att man ska vinna eller tjäna någonting på det. Det här är någonting för oss alla. Alla som tror på frihet och rättvisa. Alla som vill föregå med gott exempel för sina barn och skapa en framtid av gemenskap och enighet. Tillsammans är vi starka och tillsammans kan vi skapa en bättre värld för varandra.

Som de flesta har redan hört så har Sveriges regering fattat ett beslut om att införa covidpass från och med 1 december. Och jag misstänker att det inte låter så dumt i dina öron heller. De flesta är ju redan vaccinerade och de är väl på tiden att vi blir av med nejsägarna. Så det gör väl inget tänker man säkert. Det är ju bra att man vidtar några åtgärder överhuvud taget, hur ska vi annars stoppa det hela. Eller hur?!

Men jag vill att du tänker tillbaka och ställer dig samma fråga innan du var vaccinerad. Vad hade du för inställning kring vaccinpass då och varför???

Jag vet att du har blivit bombarderad av media i nästan två års tid. Man har utnyttjat dina rädslor, din sympati, empati, finansiella bitar och även din frihet. Du vill egentligen att allt ska bara ta slut. Och jag förstår dig. Men jag vill att du vaknar upp nu. Jag vill du släpper alla illusioner och falska synpunkter. För att nu är det dags att säga ifrån.

Vi lever i Sverige!!! Ett fantastiskt land där yttrandefrihet, jämställhet och mångkulturellt samhälle agerar som en förebild för resten av välden. Ska vi verkligen slänga i väg våra ursprungliga normer och värderingar. Ska vi verkligen utesluta och skapa olikheter mellan varandra??? Ska vi verkligen införa tvång i vårt samhälle, när vi vet att det står intill fascistisk tänkande???

Nej, det är dags att säja ifrån. Och jag uppmanar dig att göra det)))

Sprid det här inlägget så gott du kan och skriv under med ditt namn.

Kom ihåg, att bara för att du är vaccinerad så är du inte immun mot att smitta andra. Vilken i sig tappar hela poängen med vaccinpass!!! Man agerar fortfarande som en smittbärare. Vilket vi har sätt i praktiken de senaste tiden. Svenska fullvaccinerade turister sprider sjukdomen vidare till andra länder.

Jag vill påminna och säga att Sverige inte är staten, parlamenten eller regeringen. Det är folket!!! Och tillsamman bygger vi Sverige för vad den är. Ett fritt och enad land som uppmana yttrandefriheten och jämställhet. Jag hoppas att tillräckligt många känner likadant. Och tillsammans kan vi skapa en Sverige vi kan vara stolta över!!!

Genom att underteckna godkänner jag att Vladimir Nyberg lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.