Nej tack till POSTNORDS hantering av vår post !!

Vi är trötta på att postnord förstör, slarvar bort och/eller försenar våra brev och paket! Inte nog med allt detta så ska de ta extra betalt för det också! Just nu är det över 50000 leveranser som är försenade och jag tror det fortfarande är väldigt lågt räknat! Detta är inte ok vi har inget val än att lägga vårt förtroende i händerna på dessa nissar som sviker oss gång på gång! Är du trött på detta precis som jag och många andra så skriv under med ditt namn så vi kan få gehör för våra åsikter, så att de förstår hur trötta vi är på detta ! Förhoppningsvis kan regeringen sätta ner foten en gång för alla och göra något åt saken! Vi kan endast göra skillnad om vi alla går samman och visar vårt missnöje !!!!

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.