Namninsamling för att Mossängens Trädgårdshandel skall få fortsätta bedriva sin verksamhet.

Jag samtycker till och skriver under för att Mossängens Trädgårdshandel skall få fortsätta att bedriva sin verksamhet på området. Mossängens Trädgårdshandel bidrar till ekologisk hållbarhet genom att kolonister kan köpa jord och andra tyngre produkter utan att behöva ha bil. Mossängens Trädgårdshandel bidrar till samhörighetskänsla i området genom att vara en knutpunkt för kunskapsutbyte vad gäller odling och trädgårdsskötel.

Genom att underteckna godkänner jag att Barbro Romero lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )