Protest mot minskad dans utan kurser med krav på årskort på Liseberg inträde och föranmälan

Öppet brev till Lisebergs direktör

Jag är en av alla dansare på Liseberg som saknar dans i alla former, under alla år innan du blev direktör har polketten betytt mest för alla göteborgare, i vår familj var vi tre generationer som dansat där på elvadans salsa bugg lindyhop tango och alla danser som förekommer och testats på Liseberg! Jag har sedan många år även en Facebook sida på polketten Liseberg.
Vi är över 2000 personer i olika åldrar som är oerhört besviken på er inriktning med alkohol på gamla polketten! Alla dansare spenderar årskort och fika på området! Jag är själv dansare där på bugg och salsa , förra året skulle det vara 25 års jubileum för min vän Adriana mendes! Samt Lenas dansskola och över WCJ
Vi kommer sällan besöka Liseberg om dansen minskar samt kurser tas bort!

Som vuxen är jag inte ett dugg intresserad att åka karuseller eller gå på halloween eller julmarknader!

Vi är en stor socialt vuxengemenskap! Som träffas och har roligt tillsammans!
När polketten bytte namn till lilla scenen gjorde ni ett stort misstag och förlorade massor med stammisar.

Dessurom är dansen antidepressiv, konditionshöjande, ger många leenden, samt nykter. har sett flera dansare med stroke som blivit bättre.
Varför krävs det årskort inträde plus föranmälan?

Genom att underteckna godkänner jag att Robert Lindell lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.