L√•t Victor och Emanuel stannaūüôŹūüŹľ

I nuläget har ungdomarna Victor och Emanuel drabbats av hemska besked då de fått reda på att de ska bli utvisade. Ungdomar som tillbringar sin vardag till att ägna sig till sporter och vara allmänt godhjärtade mot alla. Dessa barn ska tillbaka till de hemska omständigheterna de en gång har flytt ifrån, för att Sverige inte kan prioritera vem de ska skicka ut istället för dessa två som inte har något med de onda att göra. Hjälp dessa fina grabbar att stanna. De minsta du kan göra är att skriva under för att vara med att bidra att två fantastiska ungdomar inte ska bli utskickade

Genom att skriva under godkänner jag att David Efrem överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.