LÅT JOHAN FÅ STANNA PÅ BÄCKÄNG!!!

Många lärare har blivit offer för Borås Stads beslut om att spara pengar på skolorna. Det har påverkat oss alla på skolan inte minst elever som missar sina resor och att väldigt bra lärare får sparken/tvingas sluta!? Borde inte eleverna åtminstone ta del i vilken del av lärarna som ska sluta? Det är vi elever som är bästa källan på ifall en lärare gör ett bra jobb,det är vi som vet vilka lärare som lär ut till OSS bäst. Johan är den läraren som får eleverna att längta till lektionerna, han är den läraren som gör lektionerna roliga samtidigt som man lär sig allt det man behöver. Han sprider glädje, speciellt bland eleverna och om det är något, stress eller press, är det han man vänder sig till. Johan får en att bli engagerad i skolarbetet, det är väldigt sällsynt. LÅT JOHAN STANNA!!! GÖTT SNACK

från// SA19Q

Genom att skriva under godkänner jag att Ida apelqvist överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.