LÅT ILSBO PIZZERIA VARA KVAR!

För några veckor sedan fick vi Ilsbobor reda på att Ilsbo Pizzeria ska stängas ner då SMP, som håller till i samma byggnad, gått ut med att lokalen som pizzerian håller till i ska användas till att bygga nya kontor. Dock verkar det som att den riktiga anledningen är att köket underkänts av Miljökontoret/Hälsomyndigheten och SMP verkar inte anse att det är värt att lägga pengar på att förnya köket så att pizzerian kan fortsätta som vanligt. Detta är inte okej! Pizzerian är det enda mötesplatsen vi har i Ilsbo, med god mat och en trevlig och driven pizzabagare! Det är inte värt att kasta bort vår fina pizzeria där även revy, julshow, pubkvällar och Ilsbo sportklubsskiva huserat, som dessutom varit väldigt uppskattat! Snälla skriv under denna insamling så vi kan försöka rädda Ilsbo pizzeria!

Genom att skriva under godkänner jag att Alva Nilsson överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.