Låt Elton's cafe vara kvar permanent vid Sickla Strand

Vi på Elton’s älskar Sickla Strand och vill fortsätta vara en del av denna fantastiska plats, inte bara under sommarsäsongen utan året runt! Vi erbjuder redan uthyrning av SUP-brädor, kajaker och vattencyklar, men vi vill ta det ett steg längre. Vi drömmer om att utveckla vår servering och erbjuda ännu fler spännande aktiviteter som kallbad och bastubad för er njutning.
Vi behöver ert stöd för att förverkliga våra planer! Genom att skriva under visar ni att ni också vill ha Elton’s här året runt och att ni uppskattar våra visioner för framtiden.
Tillsammans kan vi skapa en ännu mer blomstrande och mångsidig plats på Sickla Strand, där gemenskap och äventyr möts. Vi är tacksamma för varje underskrift och ser fram emot att fortsätta vara en självklar aktör i detta underbara område.
Tack för ert stöd och för att ni tror på Elton’s vision!

skiss_sickla_framtid.png

Genom att underteckna godkänner jag att Lucas Renard lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.