Köp träningsutrustning med ditt friskvårdsbidrag. Hjälp oss göra det möjligt!

Vad är Morot?

Morot är ett nytt unikt sätt att nyttja ditt friskvårdsbidrag. Vårt mål är att hjälpa tusentals svenskar att starta sin resa mot ett mer hälsosamt liv och faktiskt nå. Sina. Mål!

Oavsett hur mycket just du har i friskvårdsbidrag så är du varmt välkommen att börja motionera med oss, och när du nått ditt mål så väntar en stor morot i form av en belöning på 40% av ditt insatta friskvårdsbidrag!

När man signar upp sig på ett motionsprogram hos oss får man en unik möjlighet att testa på en stor mängd olika motionsformer som till exempel: simning, promenader, gym, padel och mycket, mycket mer. Vi har något som passar alla! och vi garanterar såklart att allting är godkända former av friskvård!

Det är Morot!

HUR FUNKAR DIN MOROT?

Det ska vara enkelt och bra för alla!
Träna för ditt friskvårdsbidrag och få pengar att spendera på tränings & sportartiklar.
Tanken är att våra kunder aldrig skall behöva lägga sina privata pengar för träning och dom ska få pengar i form av presentkort för att kunna köpa träningsredskap som t.ex. skor eller kläder för att återinvestera i sitt tränande!

Genom att ständigt ge våra kunder nya morötter till att fortsätta så blir det ett roligt sätt att motionera.
Kunderna kommer att samla poäng genom sitt tränande, när dom har uppnått sitt mål så kommer kunderna att få en belöning av oss vilket är ett presentkort till ett värde av 40% av deras friskvårdsbidrag. Kalkylator4.png

Kunden kommer även få flera förmånliga belöningar under resans gång. Dessa kommer vi förhandla fram med våra leverantörer, det kan vara t.ex. kläder eller rabattkoder på sportbutiker.

Anledningen till att du ska välja oss är att här bestämmer du själv hur
mycket du vill använda av ditt friskvårdsbidrag, ju mer du sätter in desto högre belöning får du. Alla får såklart samma utbud av träning!Huvudvy.pngVARDAGSMOTIONKunden kommer att få välja hur hen vill motionera, detkommer till en början att finnas olika typer avvardagsmotion som promenad, löpning, längdskidor ochcykling.Dessa startar du enkelt genom att ta upp telefonen och väljstarta aktivitet. Då registrerar mobilen när du utför dinträning och så får du poäng efter hur du har presterat.

I punktform

1.      Ladda ner Appen

2.      Skapa profil

3.      Motionera och samla poäng

4.      När målet är nått får du din belöning

5.      Lös in belöningen i webb-shopen via Appen

6.      Fortsätt din hälsosamma livsstil och samla fler poäng och ta del av olika rabatter och erbjudanden.  Belöning.png

Så skriv upp dig på Intresse-namnlistan och hjälp oss att hjälpa dig!

MOROT ÄR EN INKLUDERANDE SATSNIG PÅ

ALLAS RÄTT ATT TRÄNA

CARROT MOTIVATION AB

Carrot Motivation AB    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Carrot Motivation AB lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.