Utred behandling med klordioxid mot Covid-19

Vädjan till Folkhälsomyndigheten att utreda möjligheten att använda klordioxid för behandling mot Covid-19.

Biofysikern Andreas Kalcker har ett botemedel mot Covid-19. Se när Andreas själv berättar om hur Covid-19 kan botas (längd 8:30).

Har man drabbats av Covid-19 är hemoglobinets förmåga att ta upp och transportera syre hämmat av viruset. Klordioxid kompenserar för detta genom att transportera syre till cellerna. Blodets syresättning ökar snabbt till normalvärde. Dessutom förstör klordioxid viruset genom att oxidera dess skal. Det finns inga biverkningar.

I Ecuador har en preliminär studie genomförts. Hundratals doktorer har redan använt klordioxid för att snabbt bota Covid-19. Andreas Kalcker berättar om det i följande film och intervju:

Andreas vetenskapliga artikel om klordioxid och Covid-19:

Mer material:

Vi som har förstått vilket otroligt botemedel klordioxid verkar vara mot Covid-19 vädjar nu till Folkhälsomyndigheten att skyndsamt se till att det utreds och tillämpas i behandling om det visar sig bota människor från Covid-19.

Genom att underteckna godkänner jag att Torch Initiative lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.