JA till adoption av Klajdi Dedej

I vår konfirmandgrupp finns en kille som heter Klajdi, han har under konfirmandtiden blivit en god vän som vi uppskattar väldigt mycket. Klajdi har en familj här i Sverige som älskar honom av hela hjärtat. De vill adoptera honom men tingsrätten säger nej eftersom de misstänker att familjen bara gör detta för att Klajdi ska få stanna i Sverige. De har fel, famiiljen vill adoptera Klajdi för att de ser honom som en del av sin familj. Vi förstår inte varför inte familjen får adoptera Klajdi, när det är uppenbart att detta är det bästa för Klajdi, hans mamma, pappa och lillebror. Skriv under och visa ditt stöd

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.