ūüéą Intresseanm√§lan Poledance i Lule√•! ūüéą

Screenshot_20220828_1436371.jpg

SKRIV UNDER OCH ‚̧ԳŹ DELA! ‚̧ԳŹ

√Ąr du eller n√•gon du k√§nner sugen att prova POLEDANCE? V√§rldens roligaste tr√§ningsform! Man beh√∂ver inte ha n√•gon erfarenhet av varken tr√§ning eller dans innan, poledance kan anpassas f√∂r precis alla niv√•er och det beh√∂vs inga f√∂rkunskaper.

Det har varit en utmaning att hitta lokaler i Lule√• som passar r√§tt och har allt det h√§r. MEN NU HAR JAG HITTAT DEN PERFEKTA LOKALEN som ligger p√• bergviken i Lule√• ‚̧ԳŹ D√§rf√∂r unders√∂ker jag nu om det finns intresse att dansa poledance f√∂r att ha ett underlag att ans√∂ka om att hyra den h√§r lokalen med permanenta stolpar s√• att tr√§na och dansa ska vara s√• smidigt som m√∂jligt med v√•ran egen poledance-studio. Den h√§r namninsamlingen √§r allts√• inte en anm√§lan utan endast en intresseunders√∂kning ūüĒĒ

Hoppas att vi ses i vinter!

Ida S√∂derlund    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Ida Söderlund lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.