Hundrastgård i veinge

Vi är många hundägare i byn nu, och vi blir fler hela tiden. Att behöva köra till exempelvis glänninge för att kunna släppa sina hundar så de får springa av sig är en inte hållbart i längden då det kostar både pengar och miljö. Ett samhälle stort som Veinge som har allt annat är inte komplett utan rastgård.
Att kunna släppa sina hundar inom staketen i en rastgård gör att det blir säkrare för allmänheten, och att våra fyrbenta familjemedlemmar får rastas ordentligt vilket resulterar i glada hundar som ej är understimulerade.

Pernilla Rasmusson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Pernilla Rasmusson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.