Hundrastgård i Stenhagen!

I stenhagen finns många hundar men INGEN plats till fri lek! Hundarna behöver få umgås och springa av sig! Lekparker för barn finns överallt men hundarna har blivit glömda! När det är koppeltvång ute måste det finnas möjlighet att släppa sin hund på ett säkert ställe där ingen kan skadas! Mitt förslag är gräsmattan bredvid grusplanen vid östra stenhagenskolan, eftersom nästan alla promenadvägar leder dit och det finns möjligheter även för bilparkering i närheten samnt bussförbindelse så den kan användas utav fler! Det är fritt fram att komma med flera förslag! Vi behöver ju inte nöja oss med bara en!
Så skriv under om ni, som jag vill ha en mötesplats för alla våra bustroll!!

Glöm inte att bekräfta eran emailadress!!

Genom att skriva under godkänner jag att Maja Åstrand överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.