Stoppa utvisningen av Sorayas pappa

Hjälp oss att få min sambo/pappan till min dotter som bara är någon månad gammal att få stanna hos oss i Sverige.

Soraya ska inte behöva växa upp utan sin pappa när hon har en pappa som gör allt för att få vara en del av hennes liv.
Varför splittra en problemfri familj full av kärlek?

Migrationsverket försöker i detta nu att utvisa min pojkvän/sambo/pappan till min dotter, varför?
De tycker inte att det är för vår dotters bästa att han stannar med oss i Sverige pga att han inte kan styrka sin identitet.

Man kan alltså enligt dom inte vara en pappa i Sverige om man inte har id-handlingar oavsett om man bevisar med ett DNA-test att man är pappa.

Sverige ska vara ett av de länder som tar störst hänsyn till mänskliga rättigheter, är det inte en mänsklig rättighet att få växa upp med sin pappa? Är det inte en mänsklig rättighet att få se sitt barn ta sina första steg, säga sina första ord, växa upp och utvecklas?

Isa kom till Sverige när han var 13 år gammal tillsammans med sin familj, han har gått skola, tagit studenten och arbetat. Han har inte begått några brott och har varit min sambo i över ett år och nu pappa till vår underbara oskyldiga lilla dotter Soraya. Isa blir 23 år gammal detta året, han har alltså bott här nästan halva sitt liv...

Genom att underteckna godkänner jag att Natalie Buss lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte ditt telefonnummer på nätet.