Hjälp oss behålla kolaregården avd svalan

Hej jag arbetar på kolaregården på avd Svalan. I dals-långed. Vi fick veta förra veckan att bengtsfors kommun vill lägga ner kolaregården och avd Svalan, Det är en trivsam gemytlig avdelning. För 10 brukare. Med en liten personalgrupp. Vi har en jättebra gemenskap och hjälper och stöttar varandra inom gruppen. Vi värnar om, och vi tar ett stort ansvar för att våra gammla som bor där ska få och ha en så bra och  värdig ålderdom som möjligt.  Och vi är som en enda stor familj.  Så därför vill jag nu  att ni skriver under här på listan och stöttar oss i denna jobbiga situation som det innebär med att arbeta med  ett nedläggnings hot hängande över  sig, vi måste kämpa och stå upp till kamp tillsammans. Mvh gunilla nolsten

Gunilla och kolaregården avd svalan    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Gunilla och kolaregården avd svalan överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.