Hjälp oss att få ha kvar nattis i limmared ❤️

• FDF6D066-5C30-4D98-BA2C-B8D4A3329F42.jpegNattverksamheten i Limmared hotas nu av kommunen som vill lägga ner den, hjälp oss ensamstående föräldrar att få ha kvar den enda möjligheten till att kunna jobba kvar på våra arbetsplatser! Vi vill samla in så många namn som möjligt som sedan kommer skickas till politikerna i Tranemo för att visa hur många som faktiskt står bakom oss i detta.

• Är det verkligen okej att sparka på dom som redan ligger ner? Som ensamstående är man redan väldigt utsatt, att då göra att mer än hälften av föräldrarna på nattis tvingas säga upp sig. Är det så det ska få gå till?

Genom att underteckna godkänner jag att Camilla Dahlgren lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.