Hastighetssänkning längs Kroklundsvägen, Ödkarby

Hej på er där ute! Efter två tidigare inlämnade motioner till LR om att få ner hastigheten längs kroklundsvägen från 70 km/tim till 50 km/tim , så har de diskuterats på västa saltviks facebook sida om att på nytt lämna in en motion om problemet. På västra salviks facebook sida finns en länk med ett brev och en karta som kommer att skickas in till LR, på sidan får man lämna synpunkter och kommentera om det är något som ska ändra i texten, så gör jag det. Det går också bra att kontakta mig (Barbro eller Per Emretsson) för att få sitt namn med på denna lista eller på ett skillt papper! Mer info finns som sagt på västa saltviks facebook sida, var med nu och hjälp till för att inte något hemskt ska hända på denna väg genom att skriva ert namn... tror nog att om vi inte får igenom vår önskan dennna gång så är det finito sen, vill vi kunna känn oss trygga i framtiden eller ej?? Ni väljer själva! Hälsningar Barbro Jansson och sambon Peter Dahl och så Per Emretsson

Barbro Jansson gm Peter Dahl    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Barbro Jansson gm Peter Dahl lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte ditt telefonnummer på nätet.