ge oss studenten 2021

vi får trängas i gallerior och sitta i fulla klassrum utan 2m avstånd och munskydd men att en klass som har varit med varandra i 3 år får inte åka flak tillsammans i 1 timme tycker Anders Tegnell är fel. Enligt Tegnell är hans argument att det samlas för mycket folk, men att gröna lund och liseberg får ha öppet en hel sommar är okej. Allt vi studenter ber om är en dag. En dag som vi har käpat för i 14 år. Det går och lösa med att andra håller avstånd genom att nära kan se oss på flaket med livesändning. Tegnell snälla lyssna på vad vi har o säga, vi ber om en dag, en dag som många har kämpat för i mellan 13-14 år

Genom att skriva under godkänner jag att Rudina stagova överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.