Ge människor rätt att välja bort Astra Zeneca

Som 65+ har man sedan några dagar tillbaka inte rätt att välja bort Astra Zeneca som ger 70% skydd och dessutom varit orsak till allvarliga biverkningar och även dödsfall hos tidigare friska människor. I Danmark har man pausat vaccinet helt medan man på FHMs hemsida kan läsa : FHM rekommenderar att AZ används för att skydda personer som är 65 år eller äldre som bedöms ha hög risk för allvarlig sjukdom i C19 och en låg risk för allvarliga biverkningar.Myndigheten bedömer löpande ny kunskap om vaccinet." Detta innebär att man använder äldre som försöksdjur vilket är oetiskt samtidigt som man bryter mot demokratin och diskriminerar en åldersgrupp som inte får välja.

Genom att underteckna godkänner jag att Cicci Chiapponi lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.