Freedom for Iran

Vi Vill att Sverige stänger den Iranska Ambassaden och utvisar alla diplomater tillbaka till Iran. Vi vill också att Sverige återkallar sina egna diplomater från Iran, som en markering mot den iranska regimen. Vi vill inte ha några diplomatiska lösningar utan klippa banden med den iranska regimen, annars accepterar vi det folkmord som ljust nu begås mot det iranska folket.

Vi vill uppmärksamma er på den iranska regimen, som hänsynslöst dödar oskyldiga människor på gatorna. Dom dödar folk som demonstrerar mot regimens brutala våld som pågått de senaste 43 åren. De skjuter folk rakt i ansiktet och har inte någon respekt för någon eller något. De bryr sig inte om FN, Amnesty eller någon annan Människorättsorganisation.  Kvinnor kämpar för minsta lilla frihet och behandlas som djur och slavar av Islamister och deras fundamentalistiska påbud. Samtidigt lever ledarnas egna barn i lyx och frihet i västländerna. Hela värden har hört om Mahsa Amini som dödades av moralpolisen för att hennes hår var utanför slöjan. Hon är en av tusen och åter tusen som tystats genom åren. Vi Vill att Sveriges regering agerar mot det Våld, Tortyr mord som regimen begår mot barn och kvinnor i Iran. Sveriges Regering är mycket väl medvetna om hur regimen i Iran arbetar och hur dessa dödar oskyldiga och civila. Nyligen dömdes Hamid Noury här i Sverige för folkrättsbrott, som han begått mot politiska fångar i Iran 1988 och han är bara en av många, och det gör att  Sveriges regering inte längre kan förneka och blunda för det som händer i Iran.

an2.jpg

an1_(2)1.jpg

Iranian women organisation    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Iranian women organisation lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.

Vi offentliggör inte ditt telefonnummer på nätet.