STOPPA HEMLÖSHETEN!!!

Quoted post

Ensam 3 barns mamma

#231 Utstängd från svenska samhället i mitt eget fosterland.

2013-01-07 11:05

Själv är jag 3 barns mamma totalt utestängd från svenska samhället både ekonomiskt och bostad. Letar bostad och jobb och få ingen hjälp nån stans.

Svar

Stefan L

#234 Re: Utstängd från svenska samhället i mitt eget fosterland.

2013-01-07 12:16:39

#231: Ensam 3 barns mamma - Utstängd från svenska samhället i mitt eget fosterland.

Tyvärr så ser verkligheten ut for mer och mer svenskar, med den regering som idag bestämmer. Det blir mer och mer svårt att komma in i samhället igen, när man en gång är ute. Själv har jag flyttat från Sverige, då jag var i samma sits som dej, det gick bara inte. Men å andra sidan är min dotter utvandrad också, redan fore mej, så jag hade ju inte barn att ta hänsyn till. Jag onskar dej lycka till i alla fall med dina problem och hoppas att det på något sätt ska losa sej.

Mia

#327 Re: Utstängd från svenska samhället i mitt eget fosterland.

2013-02-24 11:50:38

#231: Ensam 3 barns mamma - Utstängd från svenska samhället i mitt eget fosterland.

Jag förstår inte vårt samhälle längre! jag skämms för att vara svensk! Vi ska hjälpa alla andra människor som inte har bidragit till något i vårat land.. stoppa detta och tänk på vårat land och våra innvånare.. Våra barn, gamla ,sjuka,nu måste det bli en förändring!