Malmö mot illegala vapen och den organiserade brottslighet

Quoted post


Gäst

#112 gäst

2012-01-07 00:50

Ni som bor/bodde i Malmö ca 1980-1990 kan med gott mod säga att så här var det inte förr i Malmö förens 90talets flyktingvågor kom till Malmö,det vi ser nu är ett samhälle som inte kan ta hand om dom människor som kommer hit utan utbildning eller kan/vill anamma svenska så dom kan fungera i vårt samhälle.
Ännu viktigare är att folk som kommer hit anammar/accepterar landets lagar och värderingar istället för att försöka skapa ett land i landet.
Sen är det ingen som tvingar folk att tränga ihop sig i specifika bostads områden när det finns gott om lediga hus o lägenheter norr om Stockholm
Att skylla på fattigdom är bara en ursäkt!
Min familj hade också dåligt med pengar men inte tusan rånade/sköt jag på mina medmänniskor för det!!.
Ta o kolla utanför den politiskt korrekta(censurmedia)som finns idag så förstår ni nog varför ett visst parti kommer att ta ännu fler väljare 2014 till Reinfeldts förtret.


Svar

Har du sitt Malme har du sitt varden.

#261 Re: gäst

2012-01-08 12:50:17

#112: - gäst

Fegis, du glömde beteckningen (SD) efter din signatur. Och en annan sak hur ointressant för övriga sverige var Malmö under det förfärliga 80-talet, staden gick ju på knäna, folk flydde från stan tusentals lägenheter stod tomma ute i bostadsområdena. Malmö är ju trots allt en mer levande stad idag gämfört med den tiden. MEN... den organiserade brottsligheten måste bekämpas, och krossas till varje pris.