Begär Regeringen stoppar länsstyrelsens djurbeslag, Djur dör

Quoted post


Gäst

#18

2015-04-18 17:09

Länsstyrelsen tog mina djur trots att jag skickade in intyg om att jag ägde mina två hästar när dem omhändertogs på gården de var uppstallade. De var uppstallade hos en människa som räddar djur och säljer hundar till polisen bla och dessa djur var i toppskick, med utmärklser som best in show osv..

EVa på länsstyrelssen i stockholms län kommer anmälas för förtal, trakkasserier, stöld, osv... Hon hittade på massa saker bbla antalet djur.. Poilisen som kom ut hjälpte oss med vittnesmål om att djuren var i toppskick och dem trodde dem skulle bli utskickade till en misär.. Vi vann i rätten men har fortfarande inte fått tillbaka våra djur, och pengarna vi skulle få i skadestånd har fortfarande inte setts till. Dem avlivade friska djur pga att dem på hundstallet inte kan hantera djur... hos oss gick alla djur att hantera...

Svar

BESTULEN

#21 Re:

2015-12-03 16:16:46

#18: -  

 Samma med min katt. Helt underbar, kelig och tam men i en liten bur hos främlingar trivdes han icke och därför dödade de honom. Lök på laxen för dem då de visste att de gjorde mig illa när de dödade min katt. De ska få.

 

Menar du Eva Norberg?