Vi som blivit drabbade av DogRescue!

Quoted post


Gäst

#23 Re:

2014-10-03 21:30

#7: Denise -  

 Stackars dig. Du gjorde allt rätt förstås???

Svar

Denise

#32 Re: Re:

2014-10-05 14:55:49

#23: - Re:  

 Jag var på semester hos en bekant när jag fick smset av ordförande i dr att jag hade stulit athena. De som gjorde de antar jag var för att jag och min mamma inte var med och sökte efter florin i skogen den helgen utan valde och tacka nej till att vara i skogen och åka till göteborg för att slippa allt med florin och all hets.. Sen la jag ut en film på gruppen glädjespridarna för att visa hur kul alla hundar hade, dock så visste jag ej att ljudet var på och mamma och våran bekant satt och prata om hur dr beter sig! Sen får jag ett samtal och jag bad om utsäkt och förklara hur de låg till och jag kan inte roför vad mamma och våran bekant prata om för jag höll andå på med annat och var inne i de! Men de som sas var bara sanning och fakta om hur dr är mot folk som inte gör som dom vill. Men om du inte tror på de så är de upp till dig för allt finns på papper och är även polisanmält så inse att de finns många där ute som har bevis på hur dr behandlar folk och kränker dom. 

denise

#34 Re: Re:

2014-10-05 15:12:53

#23: - Re:  

 Men ordförande i dr tänkte aldrig på att hon och jag skrev även kontrakt när vi gjorde en avbetalningsplan. Då hade jag förfalskat de kontraktet för att hon inte hade nått.. Men hur skulle jag kunna förfalska ett kontrakt med dr logga och alla kraven när man köper hund? Sen skicka hon ett nytt kontrakt efter typ 15gången jag skicka pengarna och hon hade tagit dom och mena på att jag skulle skriva under de när jag redan hade ett kontrakt som mamma och syster var med när de skrevs hemma hos ordförande i dr ! Sen var de ett brev också som de stod massa kränkande ord om mig sen var de en bild på lilla valentino uppe i hörnet.. Då kan man bara tänka en blid på valentino på ett brev som handlar om mig och athena..