Här är där man är - Permanent uppehållstillstånd till de som är i Sverige!


Gäst

/ #21

2020-06-10 18:55

Jag är en familj utan hem, jag har en tillfällig vistelse i 3 år. Jag har två mindreåriga barn som är utmärkta studenter inom vetenskap och i de moral som älskas av sina lärare och deras ursprungligen svenska vänner före andra. De vill inte lämna landet när de är fyra och ett halvt år. Vi vill att permanent uppehåll ska få dem att känna sig som andra studenter förutom deras kärlek till detta land. Och här arbetar jag tyvärr, Fast Labour Law gör inte rättvisa för mig, och jag är en examen i engelsk litteratur och jag arbetar på en skola i två år, men jag har ingen chans, varken jag eller min make har ett jobb, och jag vill slutföra mina studier, men tyvärr är arbete viktigt, och jag älskar att integrera med mina vänner, de svenska lärarna, och de älskar mig, men varför kommer han Vi måste känna att vi inte är resten av världen som just kom in i Sverige bara hur många dagar innan vi gick in. Snälla från Qom, ge oss permanent uppehåll och nationalitet eftersom vi förtjänar det. Vi har inte ett hemland och vi är stolta och stolta över att Sverige är vårt hemland för att försvara och skydda det och väcka generationer som älskar och tjänar vårt älskade Sverige.



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...