Sveriges ledande politiker - ta ansvar! Inga undantag vid byggen

Gäst

/ #31

2016-08-18 12:47

Kommet själv snart ha blivit överkörd av politikers godtyckliga placeringar av dessa typer av boenden.

Ansvariga politiker gick ut och sa rakt upp och ned att de inte brydde sig om naturreservat, privatpersoners förluster, lagar eller domslut. Bygget ska genomföras och alla ska vara glada.

moderorganisationen (HSB) gav sig in i leken på kommunens sida och vägrar hjälpa sina medlemmar (med själper mer än gärna).

Att kommunen också ökar vinstutagen från sina bolag och tvingar innevånarna att använda de kommunala bolagens tjänster samt ökar priserna på dessa tjänster gör mig rasande. Jag och många andra vill inte använda oss av tjänsterna till att börja med!

Det som pågår är lagvidrigt och utförs av våra politiker som ber dommare bortse från lagen.

Tydligen ska vi som försöker bygga hem och jobbar för att få råd till att flytta sin familj bort från en tvåa (eller bara önskar betala av våra lån) offra oss själva och allt vi äger till andra. Jag är emot en sådan tanke, men det är den tanken som politikerna har.

Det var alltså mycket enkelt att skriva på detta upprop. Uppropet brhöver spridas mycket mer.

Det tråkiga är att SD inte brhöver driva någon valrörelse för att vinna. Våra nuvarande politiker gör ju det åt dom.