Pensionssystemet


Gäst

/ #78

2016-03-31 17:52

Det är både kriminellt och skamligt det politikerna håller på med våra skattepengar. Jag blir så jävla upprörd hur dem hanterar mina och våra pengar. Människor som har byggt upp Sverige till det välfärd som det har varit och se ett så fint land sjunka ner i träsket pga värdelösa politiker som inte har respekt för våra pengar. Jag tycker inte att pensionärer skall betala skatt överhuvudtaget, de skall ha fri läkarvård och tandvård och de ska banne mig inte behöva betala när de åker kommunalt. De ska känna att de belönas för det Sverige de en gång i tiden har skapat så att jag och mina barn har kunnat känna oss trygga, tack Sveriges alla pensionärer självklart ska ni ha pengar så ni inte behöver bekymra Er över något utan bara kunna ta det lugnt. Regeringen skänker bort pengar till höger och vänster till människor som inte har lyft ett handtag i Sverige och nu det senaste som är helt absurpt. Upp till kamp pensionärer, gör Er röst hörd för det är ni värda, det är kriminellt hur ni behandlas, finns inget land i Europa som visar sådan förakt mot Er. Kom igen ni är värda allt gott !!!