Låt familjen Kukaj stanna i Sverige!

Donna

/ #10

2016-01-29 15:42

Det är vidrigt var mänskligheten är påväg! Hur har man tänkt här? Att skicka tillbaka en familj som behöver stanna. Detta handlar om barn först och främst, de har inte samma utröstning och inte heller samma medicin som nere i Kosovo. Men tycker även så himla dragiskt för föräldrarna att de ska behöva tänka på utvisningen också. De borde vara i ett land med trygghet och stöd så som de får i Sverige. De ska också kunna känna någon lättnad i sin vardag då det inte är lätt att uppfostra barn men nu pratar vi barn med funktionshinder dessutom. TÄNK OM!!!! 

Ni i Migrationsverket ger uppehållstillstånd till männislor som kommer hit med en massa lögner och ursäkter för att stanna här som även dödar folk som hjälper de när de väl kommer hit. 

Dessa stackar människor är inget jävla hot för samhället. De vill ta hand om sina barn bara. 

Jag blir riktigt trött att SVERIGE ska visa sig vara så "bra" och ta hand om alla immigranter  som kommer från Syrien pga krig. Men krig varar inte i evigheter en medfödd funktionshinder vara därmed för alltid så HJÄLP DE SOM BEHÖVER HJÄLP!!!! Jag hoppas innerligt från hela mitt hjärta att dessa stackars människor får stanna och att barnen får ett tryggare liv som gör deras vardag lättare. Massor med styrka till er! <3