Vi Som Inte Vill Att Gina Dirawi Ska Vara Julvärd.


Gäst

/ #361

2015-12-04 02:02

Så självklart! Mitt hjärta och min hjärna samarbetar helt i denna fråga. För att använda ett av många muslimers favorituttryck : " Jag känner mig KRÄNKT att Gina ska sitta som julvärd då just julen är en av våra absoluta favorit-högtider " Det är som ett stort HÅN mot våra traditioner, seder och bruk.
När mina söner var små och gick på "lekis", som det hette då, stoppades julpysslet och pepparkaks-baket pga två muslimska mammor som hade sina barn på samma lekis. De sa till personalen att om de inte tar bort detta så är det KRÄNKANDE och en SKYMF mot deras religion och då skulle deras barn omedelbart byta lekis. Vad tror ni hände? Stod personalen fast vid våra härliga traditioner som våra barn fostras i och bad vänligt men bestämt att dessa två kvinnor då fick söka till andra lekis eller hålla sina barn hemma denna dag? Eller ändrade personalen på dessa aktiviteter utan att ens våga försöka stå upp för VÅRA barn, VÅRA seder i VÅRT land? Gina, äger du ett uns av självinsikt, säg då av dig detta uppdrag NU!!!!!! Får du inte tillräckligt med uppmärksamhet ändå tycker du? Melodifestivalen och SVT är en STOR lekstuga som absolut inte kommer att säga emot dig och dina förslag om att införa vad du än ber om. Tillsammans med röda mångmiljonären Henrik S kommer ni att få igenom en massa härlig propaganda för både din tro och för hans "mysiga" radikala vänsteråsikter. Så snälla Gina, räcker inte det? Måste du ge dig på ett sånt otroligt starkt svenskt varumärke som just vår jul?
Mycket vill ha mer..... Kan du inte unna oss det enda (snart) vi har kvar av det vi föddes in i? Du är en SKYMF mot det mest svenska som finns. Gina, du är INTE min julvärd. AVSÄG dig uppdraget. Du kommer att synas och höras snart ändå. :(