Stoppa flyktingmottagandet i Sverige och upprätta gränsskydd!

Bedrövad

/ #140 Re:

2015-10-11 07:56

#127: -  

 DÖ överenskommelsen hör inte hemma i en demokrati. Löfven har öppnat upp för att hela världen ska söka sig till Sverige och samtidigt tränga ut svenskarna. Vi har en välfärd i dalande och nerförsbacken är ett stup i stupiditet.

Folket har blivit grundlurade först av Reinfeldts tjatande och skrämmande hat om att vi ska inte vara rasister. Ibland har även mina grannar tystnat när invandring kommit på tal. Rädslan har varit stor att bli prickade som rasister. Första gången i mitt långa liv som jag har upplevt hur diktaturens klor kan riva sönder ett land.

Löfven har liknande tendenser som Reinfeldt och vi måste bli av även med honom.

Nyval är det enda tänkbara för att få slut på övertagandet ovh överlämnandet av Sverige till folk som inte ens tycker om oss.

Lätt som en plätt utan krig i Sverige ger vi upp och kapitulerar och det var också syftet.

Kvinnoförtrycket har fritt fått frodas och det vänder sig i magen när man ser små barn bärande slöjor för att freda dom från andra i mina ögon horbockar. Dessutom känner alla till vilka kvinnliga politiker som anammade slöjorna. 

Har även i min närhet bevittnat hur plågade små flickor mått efter könsstympning. Myndigheterna ser men vägrar inse.