Anmäl ordningsvakten 6 feb 2015


Gäst

/ #259

2015-02-10 15:57

Jag tycker det är anmärkningsvärt att en sådan vakt som utger sig för att följa lagen, utgör ett så stort hot mot barn i mindre ålder. Med vilka metoder som används i denna video, med sådan råstyrka och till råga på allt dunkar in huvudet mot golvet så detta barn kan till och med få hjärnskakning. Inte nog med detta, utan vakten täpper till mun och näsa på detta barn som gör att han kunde avlidit på grund av felbehandling. Hoppas att fader till barnet kan få tag i denna vakt så att dom ger honom en rejäl omgång. Hade det varit mitt egen barn hade jag sökt upp vakten och get honom den omgång han förtjänar. Sådana typer skall inte gå lösa och kalla sig för vakter, ren skam. fy tusan. Han borde bli avstäng, kickad från vaktjobbet och se sig om flytt till nordpolen och inte komma tillbaka. Tyvärr kan jag däremot inte godta kommentaren från polisen där denne uttalar sig om att det inte var övervåld. Det som vissas i inspelningen visar tydligt språk, vakten utgör ett stort hot, med vilket folk nu lägger band på denne vakt och jag håller helt med. Han skall bli utsparkad och bötfälld för personskador och därmed få vakten att betala 100,000 i skadestånd så han lär sig veta hut.