Vi kräver avtal med UCC

\\ En till arg medborgare

/ #5 Lögner, lögner och åter lögner

2013-11-11 20:52

Haile Matheme är den skickligaste kirurg alla kategorier. Han är seriös, medkännande och har ett hjärta för sina patienter. Hur ska man däremot kunna ha något förtroende för UAS när dessutom Lennart Persson, sjukhusdirektören, ljuger MINST en gång varje varje gång han uttalar sig och håller inne med fakta. Idag i UNT ljög han om att UAS-kirurgen opererat 100 patienter med Sugerbaker-metoden. Fattar han inte att det vet alla, som jobbar på kirurgkliniken och tidigare medarbetare, att det är lögn - om nu inte kirurgen själv kan ha råg i ryggen och.dementerar det. Det är så obegåvat, faktiskt, att uttala sig sådär. Varje vecka läser vi nästan om att Akademiska har lex Maria anmälts. Senast idag! Vi läser om felaktiga kirurgiska ingrepp på UAS m.m. Har Lennart Persson hört talas om : " Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus!"? Och hur är det med statistiken, har enbart en dött i återfall som opererats på UAS? Är inte det också manipulerad info, eller gömmer de sig bakom sekretessen??? Mig skär de inte i på UAS om jag får bukhinnecancer! Jag är inte någon försökskanin som det är fritt fram att experimentera med! NIX! Det är avskyvärt det som nu pågår och som sjukhusdirektören har satt i system att utöva mot experten Haile Mahteme.