Vi vill ha tillbaka Håkan Juholt
Kontakta namninsamlingens skapare
This comment has been removed by the author of the petition.
Gäst#28 Jan 22, 2012, 00:23
Det måste också vara upp till Juholt själv. Han har gjort så mycket bra. Media har gjort så mycket dåligt. Hans antagonister har kastat bensin på brasan. Tråkig politik att inte snacka politik utan att bara köra med fula pr-tricks.
Gäst#29 Jan 22, 2012, 00:25
För att få sveriges skuta på rätt köl igen behövs demokrati !
Gäst#30 Jan 22, 2012, 00:27
Jag har skrivit på/kram<3
Gäst#31 Jan 22, 2012, 00:31
Vi vill ha håkan juholt tillbaka. vi tror på juholt. juholt är världens bästa som vi litar på. V blev ledsna och besvikna därför han avgick. Hans fattade beslutet. Önskar att håkan sitter kvar och kämpar kämpar.. Som håkan klarar sig bra och han var duktigt. hans livsituationen var bra. Vi kommer att saknar håkan för alltid. Hoppas att håkan kommer tillbaka och sitter kvar fortsätter som han har möjligt framtidsplanera allt han har för sveriges bästa. kram från oss. hälsningar Emma
Gäst#32 Jan 22, 2012, 00:51
Även om inte detta leder till att Håkan kommer tillbaka så vill jag uttrycka mitt fulla stöd och att jag sett igenom medias drev hela tiden. Håkan Juholt har inte betett sig omoraliskt eller klandervärt alls.
Gäst#33 Jan 22, 2012, 00:59
Tycker inte om när partikamrater går bakom ryggen
för att själv vinna poäng/Olle Johansson
för att själv vinna poäng/Olle Johansson
Gäst#34 Jan 22, 2012, 01:01
Hoppas han kommer tillbaka... någon måste ju hjälpa oss arbetare att slåss =)
Gäst#35 Jan 22, 2012, 01:09
Oberoende av viken politisk inställning man har, får man inte behandla människor så som man gjort med Håkan Juholt. Den som är fri från synd kastar första stenen...
Gäst#36 Jan 22, 2012, 01:38
Partiet var bra med honom i sitt styre
Gäst#37 Jan 22, 2012, 01:52
Det vore på sin plats att krypskyttarna träder fram och avgår med omedelbar verkan.
Gäst#38 Jan 22, 2012, 01:55
Österberg, Östros och andra som har gått bakom ryggen på vår partiledare bör ställa sina platser till förfogande. Den som har läckt till pressen om vad som sagts på VU bör omedelbart lämna in. Det är bedrövligt.
Elsy Eriksson#40 Jan 22, 2012, 12:20
Re:
Jag hoppas att Håkan Juholt kommer tillbaka till politiken för hans röst behövs verkligen!
Gäst#41 Jan 22, 2012, 13:41
alla är värda en andra chans..Juholt är folklig
Gäst#43 Jan 22, 2012, 15:07
FEL VÄG
Håkan juholt var den som skulle styra socialdemokratiska skutan åt rätt håll
Nu svänger den till höger och då hoppar jag av skutan och kliver inte på förän jag ser att den styr åt vänster igen.
Gäst#44 Jan 22, 2012, 15:56
Klart
styrman#45 Jan 22, 2012, 17:17
Re: FEL VÄG
#43: - FEL VÄG Hur ska vi tillsammans styra skutan rätt om andra och tredje styrman hoppar av och väntar att andra skall göra jobbet
Gäst#46 Jan 22, 2012, 17:31
Jättebra att någon tar tag i detta fula spel.
Ingen av de människor som har varit med och
påverkat att Håkan inte fick vara kvar ska inte
vara med och styra vårt land. Man blir ju rädd.
Jag önskar mej ett mänskligare samhälle med mer
empati!
Ingen av de människor som har varit med och
påverkat att Håkan inte fick vara kvar ska inte
vara med och styra vårt land. Man blir ju rädd.
Jag önskar mej ett mänskligare samhälle med mer
empati!
Gäst#47 Jan 22, 2012, 18:49
synd att han lämnar
Gäst#48 Jan 23, 2012, 15:41
Ja Håkan är vårt hopp om ett S som ett parti för vanligt folk.Därför fick han gå.
Gäst#49 Jan 23, 2012, 15:50
Nu har jag skrivit på därför jag anser att en partiledare ska avgå för att partiet vill det INTE för att svensk media och opposion tycker/vill det..
Gäst#50 Jan 23, 2012, 20:14
Jag tycker att Håkan juholt har inte fått den hjälp som man ska ha,när man är ny i ett ämbete!Istället har man inom Socialdemokraterna, varit krypskyttar, för att få bort honom ,till förmån för någon som dom ville ha istället.Håkan Juholt borde fått ett gäng runtomkring honom, som stöttade han det första året tills han blev varm i kläderna.Man har haft läckor om allting om honom,för att förtala och förminska honom, till Aftonbladet med Lena Melins Hjälp!
| This discussion has been closed. |